Kirjaudu
perjantai, 12. elokuu 2011
TESTIKIRJOITUS....
TESTAAN POHJAA...
KESKEN......
TESTITESTITESTI..
TESTIIII...
HÄÄHHÄ?
KDFDFD
Eläinaktivismiin liittyvää asiaa. Kuinka julmia ja tyhmiä me ihmiset oikeastaan osaammekaan olla....
Kommentit